fredag 3 oktober 2008

Premiär!!





Jaha då har även jag fastnat i denna värld.....
Blev så inspirerad när min kära syster började med en blogg så man kan följa dem o lilla kusinen Milo som kommit till världen!
Tänkte att då kan ju inte jag vara sämre!

Idag har jag o Tyson varit på en skön höstpromenad i det soliga vädret! Vi gick förbi mitt gamla jobb en snabbis o sen vidare till pappa Martins jobb o va där hela eftermiddagen. Vi luncha,umgicks o hade det mysigt o jag blev såå sugen på att göra om hela lgh hemma!
Nu är vi hemma,har ätit lite fruktsallad o glass! ska snart ta o lägga mig så man orkar med natten....De två senaste nätterna har nämligen Tyson vaknat redan kl 02:00 istället för kl 06:00 så man är lite segare än vanligt!







2 kommentarer:

Wirzén sa...

Åhh!!! Vad roligt. Tänk att jag har gjort nåt på nätet före min syster... Har nog aldrig hänt förut! Ska bli så kul att följa. Vi ses imorgon!!!!!

Moster noomie sa...

Oj, här händer det saker!! Jag blir så glad för nu kan även jag få lite vardagsinformation från mina systrar och barnens kusiner. Tack! kramar från noomie