lördag 11 oktober 2008

Igår kom min lillasyster Sarah på besök!
Vi åkte till Hem o Villa mässan o hälsade på Martin! Passade på att kolla runt lite på alla fina saker som fanns!
Vi hade bara tänkt o va där en liten stund men stannade nästan hela dagen!









Innan vi åkte till mässan gick jag o klippte luggen.....Hade gått o funderat på det länge men inte vågat göra det, men så gjorde jag det äntligen! Är ju alltif kul o göra något annorlunda!

Bytte även Tysons vagn till sittdel så han kommer upp lite o ser mer,det gilla han verkligen! På kvällen sen var vi bara hemma o tog det lugnt, hyrde film o hade mysigt!

Idag har Martin jobbat som vanligt o vi har inte gjort något särskilt. Mest tagit det lugnt. Har bara regnat o blåst typ hela dan.....Vi tog en kort liten promenad till en stoor godisaffär o köpte massa godis. Gick sen hem o lagade mat o myste med Tyson. Nu ska vi snart äta lite efterrätt o ge Tyson lite gröt innan han ska sova! Idag har han varit jätte duktig på o äta. Han åt gröt till frukost o sen Biff stroganoff till lunch o så blir det snart lite gröt igen! Han är såå duktig.

Nej nu måste jag ta honom, han sitter i Sarahs knä o gnäller för sina tänder!!

<<










3 kommentarer:

Moster noomie sa...

ÅÅ vad du är fin i lugg!! Blir själv lite sugen. Vad mysigt ni verkar ha haft du och Sarah. Blir nästan lite avundsjuk. Själva har vi röjt här hemma hela dagen. Kört saker till öppen hand, källsorterat, bytt lakan i sängarna, vikt tvätt och lagat mat.
Massor av kramar!!!

Wirzén sa...

Du blev jättefin!!! Vad kul med sittdelen istället för Tyson.... Förstår jag att han tycker om. Hittade ni nåt kul att köpa eller inspireras av på mässan då?! kram kram

Anonym sa...

Heeej!
Kul att få läsa lite om Tyson!
Gud, så stor han har blivit.
Jag måste komma upp och hälsa på och träffa er.
Ta hand om er!
Kramar från kusinen Tessa (i småland)