måndag 20 oktober 2008

Jaha då var det ett tag sen man skrev i bloggen.....jag hade ju tänkt att uppdater den varje dag men det är så mycket som händer så man glömmer lätt bort det!
I lördags vaknade jag upp med feber o förkylning o kände mig helt slut. Martin jobbade så jag var tvungen att gå ut på stan o hitta en födelsedags present till kusin Travis. Han har fyllt 1 år och vi var bjudna på kalas på eftermiddagen!

Hittade en jätte fin svart högblank gitarr till honom!
Kl 16 började kalaset hemma hos Danne o Josefin, hela Cummings familjen var där o fira. Vi åt jätte god mat o fikade o hade trevligt. Vi stannade ända till kl 23:30 o Tyson hade svårt att somna där eftersom det var så mycket roligt o kolla på så han somnade som en stock i bilen hem!





I går var Martin o spela på mötet. Jag o Tyson var hemma o vilade för jag kände mig inte riktigt pigg.....Var ute o åt med lite vänner efter mötet o sen var vi uppe hos Munoz på kvällen.
Nu är jag o Tyson hemma hos mina föräldrar o vilar upp oss! Min mormor kommer också hit, ska bli jätte kul o träffas! I morgon ska vi åka till Mirjam o kusin Milo över dagen. Får lägga upp lite bilder efter det sen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Trevligt med en Nävekvarn och Örebro vistelse.
Hälsa till alla! =)
Kram från Tessa

Anonym sa...

[B]NZBsRus.com[/B]
No More Slow Downloads Using NZB Files You Can Easily Search Movies, PC Games, Music, Applications and Download Them @ Fast Speeds

[URL=http://www.nzbsrus.com][B]Newsgroup Search[/B][/URL]

Anonym sa...

It isn't hard at all to start making money online in the undercover world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat hacking[/URL], It's not a big surprise if you haven’t heard of it before. Blackhat marketing uses alternative or misunderstood avenues to produce an income online.