måndag 6 oktober 2008

Nu sitter jag hemma o försöker skriva lite o få till det med alla bilder!
Är inte alltid så lätt när Tyson vill sitta med hela tiden....Nu har han precis fått lite banan o sitter nöjd i babysittern o gungar så då får jag snabba på o få allt klart!
I går var det barnvälsignelse i kyrkan! Det gick bra, Tyson var lugn o duktig som vanligt,han sov lite i början o det är ju ganska typiskt honom.....
Bilder från kyrkan kommer,har inte fått dem av han som fotade.
Efter mötet försökte vi samla ihop alla 40pers o gå tillsammans till restaurangen i ösregnet!

Vi åt super god mat o hade jätte trevligt på alla sätt. En mycket lyckad dag!!
Här kommer lite bilder!



Några från Fam Cummings+lite syskon barn



Här är mina syskon och även några från Fam Ekerbring


Här är Titus,Tyson, Danne o Josefin o så vi

Kusinerna Milo o Tyson,fatta att det bara skiljer
4 månader på dem.....Helt galet!!

Idag var jag o Tyson ute på en härlig powerwalk i solen! Sen har vi mest varit hemma,hans andra tand är ju på gång så han är lite febrig o gnällig!


Tyson nerbäddad i sin vagn på vår promenad!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Det var så kul att få träffa er i söndags och jag ser fram emot att få göra det igen! Eftersom det har hänt så mkt i mitt liv den sista tiden så kändes det extra mkt i hjärtat att få dela den dagen med er. Gud har verkligen och gör stora saker i mitt och Samuels liv just nu. Vi förstår inte själv vad som händer men vi vet att det finns planer för oss och att vi tillhör varann. Vill bara att du ska höra det från mig och ingen annan. Ta hand om er och hälsa din man och pussa Tyson från mig!
Många kramar Petra Stigsson

Anonym sa...

Hej kära susanna! Va fantastiskt de´var att få vara me´på Tyson´s barnvälsing.De var UNDERBART ATT FÅ TRÄFFA ALLA I SYSKON SKARAN oxå :fr.Samuel till Sara.
Vilka UNDERBART vackra promenadbilder du lagt in.Krama din underbara familj.Ps.Kortisfilmen blev bra på dej-Martin o Tyson i kyrkan-KUL-Ds." LOVE+BLESSKRAM "/Ingifta moster erica