tisdag 21 oktober 2008

Klockan 8 i morse bar det iväg mot Örebro!

Var värsta gänget som åkte. Jag, Tyson, Sarah, mamma, mormor, Noomie o hennes killar Benjamin, Philip o Gabriel. Jag o Sarah var helt slut på vägen dit så vi sov nästan hela vägen.....är inte van att gå upp o vara klar så tidigt på morgonen!

Hade en super mysig dag hos Mirjam o Milo,han har växt såå mycket o förändras massor hela tiden. Han är helt underbar!!

Känns som om det enda vi gjorde var att prata o äta. Vi fikade när vi kom fram o sen blev det kyckling gryta med ris o äppelpaj med vaniljvisp till efterätt! Jättegott!







Vi kom hem ca kl 6. Har bara tagit det lugnt hela kvällen. Kollat lite på TV o suttit vid datorn. Tyson hade ingen lust att somna så han var vaken ända till 22 så nu hoppas jag han sover HEELA natten!


Ska ta o lägga mig nu så jag orkar med hela dan imorgon oxå! Då ska vi äntligen få träffa pappa Martin igen, vi längtar massor.......








2 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar som att ni haft en helskön dag i Örebro! =)

Anonym sa...

de va verkligen mysigt när ni va här! saknar er dock! har ju träffat dig o tyson nästan varje vecka på sista tiden :) hoppas ni får en bra helg trots att vi inte kan ses.kram moster sarah!