onsdag 8 oktober 2008

Har ganska nyss kommit hem från ett härligt möte! sitter o väntar på att Martin ska komma hem,han jobbar o säljer sängar på Hem o Villa mässan den här veckan så det blir många långa ensamma kvällar den här veckan!
Tyson har ganska nyss somnat.....han har nog aldrig varit vaken såhär länge förut. Tror han har jätte ont i sin 2:a tand som är på gång!

I dag var jag o Tyson på BVC för o väga o mäta honom! Han skulle fått vaccination också men eftersom han varit lite hostig o förkyld de sista dagarna så får vi vänta med det till om ca 2v.
Men han växer o växer iallafall.......
Väger nu 8420 o är 71,5 lång så han ligger LÅÅÅNGT över det normala i längden. Så vi får väl se om han blir en basketspelare sen som pappa gärna vill!

På eftermiddan sen var vi ute o fikade med Isabelle o Temima,var super mysigt!!
Sen var jag tvungen o skynda mig hem för att hinna städa lite tills imorn då jag har min mamma cell på morgonen och sen min vanliga cell på kvällen!
Då passade Tyson på att slappa lite i soffan o kolla på TV!







1 kommentar:

Wirzén sa...

Alltså Milo har verkligen världens sötaste kusin....