onsdag 17 juni 2009

Vilken mysig dag vi har haft och den är inte slut än....
Tyson är äntligen frisk igen!
Hade sommar avslutning med min cell idag. Det är 4st underbara mammor med, som är helt fantastiska! Vi var på Pizza Hut och åt deras lunchbuffe!
Alla barnen var med och skötte sig exemplariskt hela tiden! Fick en jätte fin orkidee som tack för den här terminen och så höll de värsta fina talet så jag blev alldeles rörd....

Nu är jag och Tyson hemma och väntar på att Martin ska komma hem!
Kl 19 ska jag i väg med min cell som jag går i! Vi ska oxå ha lite avslutning fast nu blir det på en grekisk restaurang!! Ska bli jätte mysigt!
Så Tyson och Martin får ha en pappa/son kväll tillsammans :-)

Förresten, igår lärde sig Tyson att klättra upp i soffan alldeles själv....så så fort man vänder bort huvudet klättrar han upp och står och gungar där och tror att han har värsta kollen! 

Nej nu ska jag fixa mig inför kvällen!

KRAM



2 kommentarer:

gabriel göransson sa...

Bra att du har blivit frisk nu!
godnatt

Benjamin Göransson sa...

godnatt, och hoppas att vi ses snart. På fredag ska vi se om sverige vinner över italien.