lördag 13 juni 2009

Usch va jag är trött på det här vädret....
Regnet bara öser ner och man har ingen lust att gå ut överhuvudtaget!
Just nu ligger Tyson och sover och jag sitter vid datorn och tar det lungt!
Är helt slut, jag och Tyson var på konsert igår kväll! Martin och några andra körde. Var jätte bra men det blev sent så man har inte sovit så mycket i natt....

Så fort Martin har slutat jobba ska vi åka hem till några vänner och umgås!

I går fick Tyson smaka pannkakor för första gången!
Jag hällde till och med på lite sylt och grädde, som han egentligen inte får äta!
Han tog typ 4 skedar sen ville han inte ha mer! så det blev ingen succe direkt!
Så det kanske har lönat sig att vi inte har stoppat i honom en massa sötsaker :-)

Ha en skön helg!












2 kommentarer:

Sofia Muñoz sa...

Hahaha! Stackars lilla Tyson som inte fått smaka av världens alla godsaker! Levi och Selah gillar inte heller pannkakor, kanske har de fått smaka för MYCKET sötsaker...;-)
Love

Linda sa...

Spana gärna in min nyöppnade webshop http://www.beautyinsideout.se