tisdag 2 juni 2009

Här har vi haft några sköna dagar och njutit av solen och värmen!
I söndags var det ju morsdag! Då fick jag denna fina bukett och en hotell natt UTAN BARN!! ska bli såå skönt och mysigt!




Efter mötet åkte vi ut till Upplands-Väsby för att fira Emelie som fyllde 16 år! Det var ju kanon väder så vi satt ute och åt och umgicks hela eftermiddagen!
Tyson lekte för fullt på gräset med alla bollar och sina kusiner!





I går var jag och Tyson på Eriksdalsbadet och badade!
Han fick bada i en pool för första gången,det gillade han verkligen! Han dök ner med hela ansiktet i vattnet och fick kallsupar ett antal gånger!
Sen sprang han omkring och lekte md sina bollar och hinkar tills han tillslut somnade av utmattning! Det tyckte jag var super skönt så jag fick sola lite i fred....
Nej nu måste jag klä på mig för vi ska ut på morgonpromenad innan Martin går till jobbet!




1 kommentar:

mirjam sa...

Din prins är så söt!!! Vad mysig att komma iväg o bada lite... Längtar! Skulle helst vilja ha en egen pool, vi har ju plats i trädgården helt klart... kram kram