tisdag 12 maj 2009

Oj vilken dag det har varit!!
Den började med en mysig mammaträff hemma hos Kathy och Angie. Där åt vi kycklingsallad och avslutade med muffins!
Är alltid lika kul och träffas och bara umgås, man har ju så mycket att prata om!



Kathy och Sofia som fixade maten och fikat!



Här sitter Anthon, Mile och Tyson och hänger!
Efter den härliga förmiddagen skyndade jag i väg ut på stan för att fixa massor inför Tysons födelsedag som är i morgon.....fatta att han redan fyller 1 år!!

Vi ska ha 1-års kalas i morgon kl 1 för alla Tysons kompisar och deras mammor!Han bryr sig nog inte själv om ett kalas men jag tycker det ska bli super kul!Det blir nog ca 10 mammor och så lika många barn så det blir fullt här i vår lilla lgh.

Så nu på kvällen har jag handlat,försökt baka lite (får se om det går att använda imorn....) tvättat och städat och är fortfarande inte klar så nu måste jag fortsätta!




Såhär ser det ut när Tyson får riva fritt i skåpen,hittade bla lite kastruller som han kunde trumma på!



Nej nu ska jag fortsätta!
Sov så gott!!

Inga kommentarer: