torsdag 7 maj 2009

Här kommer lite bilder från helgen som var. Då var vi nere i Småland och firade min kära mormor som fyllt 80 år!
Det var såå kul att träffa alla mostrar,morbröder och kusiner igen! Det händer ju tyvärr inte så jätte ofta! men när vi väl ses så är det väldigt trevligt!



Här har vi en bild på födelsedagsbarnet!






Tyson med sin favorit moster Sarah



Petra och Noomie står och minglar (förlåt Noomie men jag hade så några kort så du fick vara med trots att du blundar....)



Här har vi Tysons enda tjej kusin, underbara Lisa med lilla söta Milo!

Den här bilden är tagen i dag! Tyson var lite trött,hostig och gnällig så för att jag skulle kunna hinna städa och fixa så fick han vila lite och titta på film!
Nej nu ska jag surfa runt lite innan jag ska sova!
Ha en skön kväll!





Inga kommentarer: