lördag 23 maj 2009

Här är det fullt upp!!
I torsdags åkte vi ner till Nyköping och firade Tysons och min födelsedag med min familj! Vi hade jätte mysigt som vanligt! bilder från det kommer en annan dag,har inte den datorn hemma så jag kan lägga in dem! Kommer lite andra bilder på vår vackra prins!
Sen igår åkte jag, Martin, Sarah o Tyson till Jönköping där vi skulle stå och sälja Jamesbrian käder på Michael W Smiths konsert!
Det gick jätte bra och var kul men det blev en lång dag och natt....vi var hemma ca halv 3 i natt så nu är man lite slut....


Nu ska jag snart packa ihop alla våra saker igen!
När Martin slutat jobba ska vi nämligen åka ut till Värmdö där vi ska träffa Daniel, Sofia, Levi och Selah!
Vi ska äta god mat, spela spel, umgås och ha kul och sen ska vi alla sova där!
Ska bli skönt och få komma ut lite i den friska luften på landet ;-)





Ha en skön kväll!

1 kommentar:

Woods sa...

Vilka helsköna bilder på Tyson!! Han e så fin er prins! Ja vi måte ses snart allihp å bara mysa tillsammans! Nu i helgen ska vi på två bröllop, men helgen efter det kanske? kram