lördag 14 mars 2009

Nu är det ÄNTLIGEN helg!
Martin är ledig första helgen på riktigt länge så det ska bli såå skönt att vakna upp i morgon utan att han måste skynda i väg till jobbet!

I dag har vi haft en jätte mysig dag!
Jag och Tyson träffade Johanna o Nicolina Brandström! vi var ute och gick, lunchade och hade super mysigt!
Nicolina är såå söt och snäll!
Nu väger hon ca 4,2 kg och är 54 cm lång, det var ju nästan exakt så som Tyson var när han föddes......men Nicolina är snart 2 månader!
Ja så Tyson var inte så liten direkt.....


Här sitter Tyson och äter apelsin bitar som han älskar!
Han sitter och pillar i sig dem med sin tjocka små korv fingrar! När han inte lyckas få i sig dem för att de är så kletiga då tar han hela tallriken och häller dem över ansiktet!
Han är såå söt vår älskling!!


Nej nu ska jag gå och lägga mig, tänkte försöka orka upp och träna i morgon och då måste jag vara pigg!!
Sov så gott alla!

1 kommentar:

Wirzén sa...

godmorgon!!
Åh vad jag skrattade när jag läste om tysons apelsin ätande!!
Vad söt hon är lilla Nicolina.
Jag åker bil upp till er!! Samuel ska nämligen hem på fredag förmiddag. Så att jag kommer på torsdag kanske?
kram