lördag 7 mars 2009

Här har vi inte kunnat uppdatera på länge för att datorn har strulat men nu äntligen funkar det så jag kan lägga upp lite bilder också!
Är såå skönt med helg igen!
Vi har haft en fullspäckad vecka med mammaträff,cellgrupper,fika med vänner,inspelning av skiva mm!
Så det är väldigt skönt med helg så det blir lite lugnare tempo!



Här är allt bara bra med oss och Tyson!
Det händer så mycket hela tiden,nu är det snart bara 2 månader kvar tills han blir 1 år.....läskigt tycker jag!
Nu börjar han prata mer och mer.....han säger mamma,pappa,titta och tack tack!

Tyson har blivit så otroligt "pappig" på sista tiden!
Så fort Martin kommer hem från jobbet är det bara han som gäller, han släpper honom inte ur sikte utan följer honom vart han än går och vill helst va i famnen. På morgonen brukar han sitta vid dörren och gråta när Martin gått iväg....så gulligt!



Här är vi på ett café med kompisen Theo och hans mamma Alexandra! Vi gick samma föräldragruppsutbildning när vi var gravida och har umgåtts sen dess! Blev ju ännu roligare sen när vi fick barn med bara 1 månad emellan och när båda var killar!



Här håller Tyson på och övar sig så att han snart kan börja gå!
Nej nu ska jag sluta och umgås lite med min kära man!

3 kommentarer:

Wirzén sa...

ÄNTLIGEN!!!
Kul att få se söta Tyson på lite nya kort, va ju ett tag sen sist... Skiva? är det kyrkan som spelar in? Vad kul. Jag har förresten ändrat på kommentar sidan hos mig nu så det är som vanligt igen = du kan kommentera!!
kram på er!!!!

Anonym sa...

haha.. jag säger som Mirjam. Äntligen! Det är så kul att se korten på Tyson! Han är så söt!
Kram

Anonym sa...

Ja det va ju inte en dag försent att uppdatera lite, haha! Han är så söt eran prins. Den tiden som kommer nu är sååå spännande med allt som händer. Önskar jag får uppleva det någon mer gång!
miss u....
kramar