tisdag 17 mars 2009

I dag har varit en riktigt lugn dag!
Tyson är sjuk, han har haft hög feber och varit dålig i magen!
Så det enda han har gjort idag är att ligga på täcket i vardagsrummet och sova. Han har inte ätit sen i söndags och spottar ut ALLT han får i munnen.....han som i vanliga fall äter allt han kommer åt!

Han har varit vaken jätte lite idag på dagen. När han väl vaknade så ville han dricka lite för att sen lägga sig och somna om igen!
Så det har varit en lugn och skön dag för mig men jag hoppas verkligen han bli bättre snabbt och får tillbaka sin aptit!
Tills på torsdag måste han bli bra,för då kommer nämligen kusin Milo och moster Mirjam och sen på fredag kommer resten av mostrarna och mormor! Ska bli såå mysigt!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!!! Du är rolig du! Jo visst kan vi alltid köpa säng genom er om vi får ett bra pris ;)!!! Får väl höras om det!!! Hoppas allt är bra med er!
kramar

Anonym sa...

Lilla snutten att vara sjuk då. Hoppas han blir bättre snart. Va mysigt att ni ska ses allihopa idag, önskar jag med va där. Men den systerdagen är jag gärna med på, hihi. Lite kul att fått 4 "systrar" nu som är sååå mysiga!!! Samuel blev avis, haha. Jaha sa han å undrade om han skulle ha en brordag då med sig själv, haha!!!
Hälsa alla från mig en STOR KRAM!!!
Love U