torsdag 1 januari 2009

Nytt år!

Jaha då var det ett nytt år igen!
Blir spännande att se vad som kommer hända det här året.....har många drömmar som jag hoppas kommer gå i uppfyllelse!
Tänk att bara få vara med Tyson varje dag o få se honom utvecklas hela tiden. Nu både sitter han o kryper omkring ordentligt i hela lägenheten!
Vi hade en super mysig kväll igår. Vi var hemma hos familjen Palm med Daniel o Josefin o familjen Svärd. Åt jätte god mat,fikade,myste o sjöng, hade en jätte härlig kväll!
Tyson somnade som vanligt vid 19:30 ca men vaknade sen flera gånger under kvällen, var så mkt ljud hela tiden....
Glömde helt bort o ta kort under kvällen så jag har inget att visa. Vi har köpt en ny dator o jag har inte riktigt fattat hur man lägger in bilder än,måste lära mig det för jag har endel från julafton att lägga upp sen.

I dag var vi på ett underbart möte o sen har vi bara varit hemma o tagit det lugnt. Jag o Tyson sov 2h tillsammans på eftermiddagen, var jätte skönt o välbehövligt!
I morgon börjar vårat nya liv igen......vi ska komma igång ordentligt med träning o att äta ordentligt så att vi kommer i form till sommaren!

3 kommentarer:

Wirzén sa...

Gott nytt år!!! Komma iform, vad är det fråga om.... Ni som är världens snyggaste behöver knappast göra nåt åt det! Kram kram

Anonym sa...

Håller med Mirjam...ni behöver inte gå ner i vikt, men jag förstår vad du menar! Det här året kommer bli så bra, vi har massor med saker att genomföra, hihi!
Gott nytt år på er å hoppas vi träffas snart!
kramar

Anonym sa...

Gott nytt år kära kusin! :) Kram