måndag 19 januari 2009

Nu är jag såå trött på förkylningar,feber och hosta!!
Tyson fick tillbaka sin feber i helgen och var jätte dålig....han var helt slö och ville inte äta (vilket är väldigt ovanligt...) han somnade till och med mitt på golvet för att han var så dålig!


men nu tror jag att det är påväg åt rätt håll!
Vi var hos doktorn idag och allt var bra men hon skrev ut lite hostmedicin så att hostan kan försvinna också!


Förutom doktorn så har vi bara varit hemma och tagit det lugnt,regnade så mycket så jag hade ingen lust att gå ut!
Tyson har sovit hur mycket som helst idag sammanlagt typ 6h och det brukar inte hända,men han tar väl igen sig efter alla jobbiga dagar med feber och förkylning!

Här sitter han vid en av pappas trummor och övar,den gillar han massor!
Jag brukar ställa fram den på golvet till honom. Då kryper han fram till den lite då och då och sätter sig och spelar och sjunger, han är så söt!!















1 kommentar:

Wirzén sa...

Hoppas verkligen att det ger sig nu då! För vi vill ju träffa er nästa vecka!!
Det blir väl en trummis av honom oxå.... och vilken son med en trummispappa vill inte bli det!