tisdag 20 januari 2009

I dag har vi haft en mysig dag!
Jag har startat upp mamma träffar på tisdagar, så i dag kl 12 träffades vi i kyrkans café och bara umgicks,fikade och hade det mysigt!
Man har ju så mycket att prata om hela tiden så vi var kvar ända tills kl 16.....

Tyson har sovit nästan hela dagen i dag med! när vi kom hem från fikat somnade han igen och sov i 2h (trots att han nästan sov hela tiden i cafet.) När han sen väl vaknade så satte jag honom på golvet så han kunde få leka men det ville han inte! Han bara kröp omkring sakta sakta och lade sig på mage o vilade hela tiden och fortsatte så resten av kvällen innan vi gick ner till kyrkan på bön då han somnade direkt......
Så det har verkligen varit en lugn och skön dag för mig!!!











2 kommentarer:

Wirzén sa...

Vad komiskt att du skrev så i min blogg... vi pratade om sånt idag! Vi ska på kalas för en ett åring på söndag som väger lika som Tyson!! Plus att det var en 4 mån på babysången idag som oxå vägde det!!! Helt otroligt vad olika det är....
Jag åker på onsdag efter babysången vid typ 12.30. Sen tänkte jag stanna til i vingåker....

Wirzén sa...

KOM IGEN NU O BLOGGA LITE!!!
kram