måndag 3 november 2008

Tänkte passa på o skriva lite nu när Tyson ligger o sover!
Här är vi sjuka.....I går var vi på ledarskola i kyrkan tidigt på morgonen. Mitt på lektionen så satt jag o höll Tyson i famnen o hade precis gett honom lite mat. Då helt plötsligt så bara sprutade det ur munnen på honom o inte bara 1 gång utan 4 gånger......Hela jag,Tyson,stolen o golvet var helt nerspydda!
Så det var bara för mig att sätta mig på tunnelbanan o åka hem. Just den dagen så hade ja glömt extra kläder till Tyson,så han fick sitta i blöja o ett linne i vagnen.
När jag väl kom hem o hade lagt Tyson o börjat tvätta alla kläder så börjar jag också känna mig dålig. Får jätte ont i magen o mår illa. Sen spyr jag massa gånger hela dagen. Orkade inte göra nånting utan låg helt däckad i soffan hela dagen. Som tur är så har Martin klarat sig så han fick ha Tyson.

Han är ju såå skön Tyson för trots att han var sjuk, spydde massor o det även kom endel från andra hållet.....så var han lika glad som vanligt. Skillnaden var att han sov lite mer. Han somnade till o med på sin lekfilt när han låg o lekte! Han är såå underbar!!!

I dag är vi lite bättre men fortfarande ganska sega o trötta. Jag har inte kunnat äta så mycket o Tyson har bajsat vatten....Martin åkte senare till jobbet idag så vi kunde ta det lite lugnt! Vi låg o sov i sängen ända till 12:30 super skönt!!!
Men nu hoppas jag det ger sig snart så vi blir helt friska!



Tyson i sin nya matstol som han ÄLSKAR!!







1 kommentar:

Anonym sa...

åh era stackare...hoppas ni blir friska snart! saknar er massor! kram moster sarah