torsdag 6 november 2008

Nu har vi äntligen blivit friska.....Martin blev också sjuk tillslut så han fick va hemma två dagar från jobbet. Önskar att det kunde va så jämt,inte att vi är sjuka men att vi kan va hemma alla tre samtidigt! Är ju så mycket roligare!
Vi hade jätte mysigt. Låg i sängen till ca 12 varje morgon o sen tog vi det lugnt,gick ut korta stunder o kollade på film!
Riktigt sköna dagar fast att man var svag o dålig!

Tyson har fått för sig att han hatar o bada helt plötsligt....han skriker som en stucken gris så fort vi ska doppa honom i vattnet! Så igår satte vi honom naken i hans nya matstol o satte honom vid handfatet. Då fick han sitta där o leka lite med sina leksaker i vattnet. När han var helt inne i det så passade vi på att duscha honom försiktigt med duschen o då gick det utan att han skrek!!!

Nej nu ska jag väl snart lägga mig,har blivit så att vi somnat typ 01:30 varje natt sista tiden o det orkar man ju inte i längden.....









3 kommentarer:

Moster noomie sa...

Han är ju för go!!
Vad bra det blev med barnstolen. Vad jobbigt att ni alla varit sjuka, men ni verkar haft lite mysigt också. Just nu är Simon med alla grabbarna på badhuset. Det är alldeles tyst och lugn här hemma och jag bara njuter. Har tänt en brasa och när killarna kommer hem ska vi beställa hem pizza. Det är fredagsmys det!!
Hoppas vi ses snart, kramar!!!

Lallamen sa...

Oj så många nya bloggar jag hittar ikväll då. Hur ska jag kunna koncentrera mig på Criminal Minds ;-)
Kul att se lille Tyson, eller store ska man väl säga. Mysigt att se hur han växer.
Jag tittar säkert in snart igen. Ha det riktigt gott.
kram
kusin Madde

Anonym sa...

Hej! Såå stor han blir. Helt otroligt. Det är verkligen kul att få läsa. =)
Ta hand om er! O skönt att ni nu blivit friska.
Kram från Tess