torsdag 13 november 2008

6 månader har gått.....



Tänk att det redan är 6 månader sen vår underbara lilla Tyson föddes!
Han föddes kl 17:56 tisdagen den 13 maj. Efter ca 30 lååånga timmars kämpande på BB så kom han äntligen ut.....Han var en stor kille 4245 g o 55 lång

Det är helt sjukt när man tänker på hur fort tiden går. Jag blir nästan rädd när jag inser att han snart är 1 år.....Så fort som det här halvåret har gått så kommer det inte dröja länge tills den dagen då han blir stora killen!

Jag satt precis o kollade igenom lite bilder från första tiden. Det har ju hänt så otroligt mycket. Han känns som en helt annan person nu om man jämför med bilderna från BB. Nu har man alltså varit mamma i 6 månader o det är verkligen det bästa,underbaraste o mysigaste jag varit med om! Jag njuter varje dag av att bara få vara med Tyson o lära känna honom!
Nu börjar han mer o mer visa sin personlighet o sitt temperament. Jag sa till Martin i morse att det har ju varit 6 lugna första månader! men de sista dagarna har han verkligen börjat säga ifrån om det är något han inte gillar. Då är det inget litet gnäll bara utan rejält gallskrik som vi aldrig hört förut! I början trodde vi ju inte att han kunde skrika för han var alltid så tyst men nu har han visat att han har en ordentlig röst, så det kan nog bli sångare ändå av honom!
Ser fram emot allt som kommer att hända med honom alla år som ligger framför....tänk när han börjar gå,prata, säger mamma första gången mm. Ja man har verkligen massor att se fram emot!
Här kommer lite bilder från hans första 6 månader.
Titta o njut av min lilla Prins!
















2 kommentarer:

Anonym sa...

Galet att det redan gått 6månader.
Han växer verkligen så det knakar.. :)
Helt underbara kort! :)
Kram /Tessa

Wirzén sa...

alltså han är ju så sjukt söt!!! Fatta när han va sådär liten... ja det är bara att börja satsa på nästa nu ;)