tisdag 23 februari 2010

Då var lockarna bortklippta.....
Vi kände att det var dags att klippa Tyson nu för den sista tiden har han sett ut som en liten tant ;-) Det började med att jag och min kära svärmor gjorde ett försök att klippa honom, men det blev INTE så bra! Blev till och med värre än innan :-) Så Martin fick ta över med lite assistans från svärmor och då blev resultatet så här!


Nu helt plötsligt ser han ut som en helt ny person och som om han är mycket äldre än vad han är! Han blev helt chockad och faschinerad när han såg sig själv i spegeln men verkar gilla det!

6 kommentarer:

Sara sa...

åh va fiiin han e!!!!! Han ser verkligen äldre ut :o) Å snart e han storebror oxå!!!! Häftigt!!!! Massor av kramar <3

Tessa Wirzén sa...

Så söt o fin han är! Snyggt de blev! Bra jobbat ni! :)
Kram

Hanna sa...

Wow! Va stor han blev helt plötsligt! Snygg frisyr!
Vet ni förresten vad ni väntar, kille el tjej?
Kram

mirjam sa...

Ha Ha Jag kan se framför mig hur du försöker klippa!! Han blev ju superfin i slutändan i alla fall!!! Kram kram

Rakel sa...

Nämen du, så näpen han verkar. Jag ser inte fram emot att klippa mina pokjkar. Tur att deras hår växer saaaaaakta. Ja ja, man lär sig väl eftersom.... eller?

Petra sa...

Såå fin han är å nu ser han ju äldre ut, hehe! Saknar er så mkt, men snart träffas vi ju!!!

kramar å kärlek